Adiaŭo

Saluton
Det betyder hej på esperantiska, jag lovar, kolla upp det på google.
 
Om vi inte ska ha elevens val på onsdag (vilket gör att vi slutar typ 1) så tar jag första bussen till stan, nån som vill henka?
Henka, vad är det ens för ett ord?
Nån som vill följa***?
Måste köpa lite nödvändiga saker (om man kan kalla smink nödväningt) och typ lite tröjor, kolla om dr denim jeans kommit in i svart blbalbaal.
 
Varit hemma sjuuk idag och sett vintergatan avsnitten två ggr.. utvecklade "peacock"-dansen (julia förstår) och sov.
Ska ta ut pinnen ur röven och betstämma mej för vilken sorts vlogg jag ska göra.. tänkte göra en idag när jag sminkade mej men batteriet var slut.. var det ett tecken på att jag inte skulle göra det eller vad säger ni?????? KOMMENTERA.
 
/fanny
 
Datum: 2012-09-01 / Tid: 19:22:00 / Kategori: Allmänt
2 Kommentarer

Namn: mormor

Älskar dej gumman! Hoppas att du är piggare i morron!

Svar: hhihi tack mormor:*
fannyalva.blogg.se


2012-09-01 / 20:23:45



Namn: Julia

HAHAHAHAHA peacock...;) Skrattade seriöst i typ fem minuter när jag läste det!

Svar: BEAUTIFUL
fannyalva.blogg.se


2012-09-02 / 18:47:46





Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)