This one is for you

Hej, jag sitter inte vid datorn så ofta eftersom min nacke är vek så jag får nackspärr jättelätt om jag sitter vid datorn för länge eller för ofta. jag skulle kunna skriva från mobilen men då kan man inte ladda upp bilder så då blir det tråkigt..

Imorgon ska vi ju konfirmera oss.
Fast jag fick konfapresenterna idag! är ungefär 2000kr rikare!!!!!!! + jag fick en ny kameraväska och ett batterigrepp.

najsbajs var det♥
/fanny

Datum: 2012-05-05 / Tid: 21:32:41 / Kategori: Fotografi
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)