Som om himlens alla små stjärnor sjöng för mej

Jag glömde skriva igår, såg någon film som jag inte kommer ihåg namnet på.
Har rensat min garderob idag och USCH vad bra det känns, garderoben halverade sin vikt.
Har varit ute i skogen idag men mamma och molle, tog några fina bilder, bland annat dessa ↓
Även några nya bilder till menyn, gillade nämligen inte några av dom..

Nu ska jag duka bordet så kommer mamma snart hem med hämtmat! KYCKLINGSALLAD♥
/fanny
Datum: 2012-05-12 / Tid: 17:19:36 / Kategori: Fotografi
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)