Nedräkningen

Jag är ju inte den bästa på att fixa header och designer, MEN ikväll har jag iallafall försökt vara lite duktig. Blev stolt att jag både kom på idéen och överhuvudtaget fick in den i menyn... tills jag märkte hur fula alla stilar blev och att det vart punkter framför?!?! jag har ju bara lagt in denna fina nedränking.
Märkligt, jag vet inte hur jag ska fixa det, men jag kan ju fråga min fina expert som även brukar blogga på den här bloggen.
Tur jag har dej Fanny du kan allt om sånt här!

(Hoppas det blir bra inom kort)
/alva
Datum: 2012-05-14 / Tid: 21:53:57 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)