HårInlägg

Jag vill klippa mej - igen!
Nästa gång jag klipper mej tror jag att det får bli längden som jessica alba har på denna bild, har velat ha det länge men inte vågat, vet inte om jag skulle passa i det men det är så fint!
Den andra bildens hårfärg!!! Det är nått jag skulle vilja ha, kanske går att ordna om jag skulle bleka mitt hår lite men jag vill inte bleka för det skadar håret så mycket, kanske bara kan färga ljusare..
OCH skulle även vilja prova feather extensions! superfint det med!

Kul med hårinlägg, Äh, jag vet inte.. kul att göra kanske, men inte läsa.
/fanny
Datum: 2012-05-12 / Tid: 19:02:58 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)