Babbelll med tre L

Vill ha en iphone, vem vill inte? men tänk efter, hur bra är dom egentligen, för att dölja min depression så skyller jag på att jag endast gillar dom för dom är dyra.. och kan ha fina skal...
Jag tror banne mej att andledning två är sant.

hittade den här bilden och jag braa WHAAAAAAAAAAAT?? det finaste skalet jag har sett♥♥♥

Vanligt inlägg:
Hej, var på skolan idag, jobbade häcken av mej (inte). Ska se lillebrors skolteater ikväll och gå en halvmil med Emma. Hejdå.


Hur kul på en skala var det att läsa det där? ↑
/fanny
Datum: 2012-05-28 / Tid: 17:12:13 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)