The stig helmer story

Se den, den var faktisk jättegullig.
Han som spelade den unga (typ tonårs)-stig helmer hade ett jätte gulligt leende!

Imorgon ska jag plugga, plugga och plugga.
inte kul. Idag skrev jag av alla svaren med färgpennor på lösa blad vilket hjälper mej jättemycket för då får jag allt samlat och organiserat + man lär sej jättemycket när man skriver ner sakerna.

Beställde just hem lite prylar, TACK mamma♥
Hittade inga bilden/ingen bild att visa er, måste fota nån dag.. kanske någon av mina vänner vill ställa upp;)?

/fanny

Datum: 2012-06-05 / Tid: 23:28:06 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)