I need a dollar, dollar thats what I need

Efter matchen igår som vi vann har allting kännts otroligt bra! Efter en rolig match for jag till en super trevlig vän och hade lite film mys men blev lite prat där imellan också, såklart! Har befunnit mig i staden idag nämnligen på Stadsfesten, hittade en plånbok och ett halsband. Ska ju även dit imorgon med brudarna men nu ska jag fortsätta hjälpa mamma med sin nya iPhone.
^ungefär två år gammal bild!
 
/alva
Datum: 2012-06-27 / Tid: 21:00:31 / Kategori: Allmänt
1 Kommentarer

Namn: Elin Robertsson

hihi jo minst två år, hoppas jag ;)
Love u!

Svar: love u 2 !
fannyalva.blogg.se


2012-06-27 / 21:47:32
Blogg: http://eliinrobertsson.blogg.se





Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)