Om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm.

Idag är det fillllllles dag, snart blir det tårta efter en god middag! Som ni ser på bild två så är jag världens bästa syster och gav honom en onepice♥♥♥ inte så snäll att den var äkta men, kom igen, det är tanken som räknas.
Har INGGAGGAAAAAAAA planer framöver utom lite oplanerade stuff, så om nån av mina vänner där ute har tråkigt, RING MEJ.
 
Just ja, om ni tycker jag är ÜBER tråkigt som endast lägger upp bilder från instagram, så TACK FÖR DET, nej men jag orkar inte ladda in bilder på datorn för det är superjobbigt att "ta upp kameran ur väskan, ta fram sladden och föra över bilderna i datorn", ni hör ju bara....
/fanny
Datum: 2012-07-31 / Tid: 18:28:03 / Kategori: Allmänt
1 Kommentarer

Namn: qqvygkogci

edpqsgboozbmwb, jfkioohltg

Svar: tack för den fina kommentaren qqvygkogci!
fannyalva.blogg.se


2012-08-12 / 10:29:13
Blogg: http://www.clubggbnmv.com/





Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)