Bilden snodde jag av Tua!

Men den senaste tiden har jag varit med kompiar på vitbergsbadet och med samma gäng på lillhällan, spelat och till och med vunnit NLBS (nordic light beach soccer) , fiskat i finntjärn, badat i falkträsket, bubblat bubbelpool/bada badtunna, ätit jordgubbar, kört båt, ätit god mat och massor av annat roligt!
Idag vaknade jag upp med min finaste och spenderat dagen där, vi har inte gjort mycket alls men igår kväll vid 23 så gick vi på en lång promenad med Soya och Izor från ersmark till Ica, där vi liftade hem med hans mamma och pappa som redan var i Kåge.
 
/alva
 
Datum: 2012-07-10 / Tid: 20:14:21 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)