Varför ser det ut som en fettvalk på min arm? otur

Jag ser ut att ha blivit trampad på den uppblåst igen så allt blir knöligt och fel. serriöst.
 
Idag har jag varit med brudarna ovan i byske och badat i havet, iiiiiii.
VI for sen och åt i våran stuga och badade lite till, åkte kanot(haha) tillochmed hade picknick i skogen!
Imorgon kommer antingen alva hit eller så far jag till henne! KANSKE blir det nått roligt här på bloggen, så som alva skrev "håll ett öga öppet". Nu förväntar ni er nått superstort och jätteroligt så ni blir säkert besvikna när det inte ör lika fantastiskt som ni förväntat er, så förvänta inte så mycket.
 
mycket förvänta, igen, förvänta.
/förväntande fanny
Datum: 2012-08-14 / Tid: 01:00:17 / Kategori: Fotografi
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)