Spri-i-itt språngande gaa-alen.

Idag for vi med grandma och körde gokart som vi egentligen skulle ha gjort i måndags, såklart ägde jag ut alla eftersom jag är bäst och borde tävla i gokart.. serriöst, jag är bäst. Nej men vi borde definitivt fara med brudgänget och köra gokart nån dag.
 
Imorgon åker jag med Julia in till solbacken och köper lite növändiga saker som hårborste, nagellack osv.. Vi ska nog fika på waynes också.
 
Hoppas ni haft en finfin dag! Bilden ovan är ANNAS.
/fanny
Datum: 2012-08-10 / Tid: 23:54:26 / Kategori: Fotografi
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)