Lediga idag för vi var på skatan igår!

Igår var ju somsagt alla nior på Skatan. Cyklade dit och på vägen dit var det en tipsrunda som vi inte var som himla intreserade ut av. Men dom andra sammarbetslekarna vann mitt lag alla tävligar! Det var en jätte trevlig kväll måste jag säga. På vägen hem så cyklade vi i mega fart jag, Johan, Anna, Philip och Nicco, men vi höll värmen iallafall. När jag och Johan äntligen kom hem till han somnade vi framför tv:en.
/alva
 
Datum: 2012-08-30 / Tid: 22:15:33 / Kategori: Fotografi
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)