Jag är lame, alla vet

Jag snajsar mej min finfina kopp medans jag lyssnar på "låten"(om man kan kalla den det) som jag la upp igår.
 
FRIDAY, ikväll blir det nog grillning med friendsen, på söndag drar jag och camilla till luleå och spanar på snygga crosskillar! Taggad!!
Hoppas ni haft en fin första skolvecka (för er som börjat i veckan vill säga), jag har haft det OK, är bara väääääldigt trött efter dagarna och sista lektionen vill man serriöst gråta.. ska bli skönt med helg.
Är hemma själv imorgon och om jag inte ska hitta på nått funderar jag på att göra vlogg.
HA DET BRA
/fanny
Datum: 2012-08-24 / Tid: 18:36:00 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)