16 månader med min finaste igår!♥

Igår när jag vaknade cyklade jag iväg mot min finaste. När jag kom dit så gick vi en rätt så lång promenad med Soya sen spelade vi lite badminton. Det blev ganska varmt efter det så vi for till Kåge och köpte oss varsin twister som bara smälte ner i magen. Vi for vidare mot Falkträsket och solade och badade, sen blev vi hungriga och då for vi tillbaka till Kåge för att äta på grillen. Mätta och belåtna följde vi Karro till stallet och jag fick för först gången i hela mitt liv rida på en häst! Haha, sen på kvällen följde vi mamma och Maja till Bastuholmen och sen sov vi som små sömn tutor!
/alva
 
Datum: 2012-08-18 / Tid: 16:06:48 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)