Men lilla vännen.


Jag ber hundra gånger om ursäkt för att jag inte har skrivit nått på några dagar.
Har bara inte suttit vid datorn, så har därmed spärrat ut verkligheten och levt i min egna lilla bubbla.. men nu har jag äntligen återhämtat mej från att leva i en dagisvärld där man inte kan skilja på verklighet och fantasi.
känns faktist skönt att känna att man lever, ska på dans snart och OJIIDIIPPPPPI vad kul det ska bli!
varför la jag till dom där bilderna förblir ett mysterium.
/fanny

Datum: 2012-04-22 / Tid: 13:57:59 / Kategori: Allmänt
0 Kommentarer



Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)