1 år med min allra finaste kille idag!

PAAANG! Där smällde de till.
Idag är det exakt ett årsen jag fick dej i mina händer och visste att jag skulle hålla hårt i. Har aldrig släpt dej ur mina tankar en endaste dag. När jag behöver prata med någon är du där, och när jag vill hitta på något roligt och få skratta av mej allt jag vill, så är det bara du som kan fixa det. Jag minns exakt hur det var tiden innan 17 april 2011, allt jag ville var bara att få dej för mej själv. Det fick jag och är sååå hilma glad över det också! Du är min prins, min ögonsten, mitt solsken, mitt allt! Om jag skulle förlora dej så skulle mitt liv inte vara 1000 gånger likt än vad de är nu. Jag vill ha de så här, för det känns som jag lever i min fantasi dröm där man får bestämma exakt allt man vill ha sen får man de.
Det ända jag vill få sagt är...

...Jag älskar dej så sjukt mycket!♥♥♥♥♥

/alva

Datum: 2012-04-17 / Tid: 00:01:00 / Kategori: Allmänt
1 Kommentarer

Namn: fanny

GRATTIS! /fanny


2012-04-17 / 21:12:26
Blogg: http://fannyalva.blogg.se/





Kom ihåg mig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkomna till ännu en blogg!
Här skriver två (snart) 15 åriga flickor vid namnen Fanny och Alva.
Tråkig presentation men inläggen är trevligare, ta en titt!
Hoppas på att få se era ansikten igen! (genom datorn om det på nått mystiskt sätt skulle gå)